KURS JOGA RÓWNOWAGI Z KÓŁKIEM

– EDYCJA II

Joga asana Malasana, artykuł o praktyce podczas depresji i nerwic
joga relaksu, zdrowie

Jaka praktyka jogi poprawia równowagę?

Nasza joga z kółkiem! Zapraszam Was na druga edycję wyjątkowych warsztatów z mniej stabilnym sprzętem. Poznacie kreatywne sekwencje asan. Nauczycie się utrzymywać balans przez dłuższy czas na kole. Zdobędziecie nowe, przydatne w życiu codziennym umiejętności:-). Wszystkie sesje w tagach i etykietach: Joga równowagi z kółkiem edycja II. Zapraszam Was serdecznie!


ALT - jesienna joga relaksacyjna warsztaty online
joga online, joga warsztaty, jesienna antystres joga

Witaj na pierwszych warsztatach Jesiennej Antystres Jogi!

Bezpiecznie, online, w naszych domach, tam gdzie czujemy się najbardziej swobodnie. Akurat teraz gdy wirusy szaleją na zewnątrz, a Ty potrzebujesz swojej własnej strefy spokoju, intymności, relaksu. To odpowiedni czas by zwolnić, wycofać się nieco poświęcając chwilkę na zrozumienie siebie. Coś, co w realnych, goniącym świecie zwyczajnie ginie w tłumie wrażeń. Sztuka słuchania, oddechu, pielęgnowania wewnętrznej ciszy, tak potrzebna naszemu mózgowy by mógł skutecznie zregenerować siły, całe ciało, naprawić to co w nas uszkadzane od codziennego biegu z wystrzałem adrenaliny. Teraz jest właśnie ten czas! By zwolnić, docenić dom, rytmiczne tempo dnia, dać sobie wytchnienie, rozważyć wszystko raz jeszcze, inaczej spojrzeć na życie.

Jak praktykować relaks?

Czyli jak działa joga oddechu, mudr, asan uwalniających taśmy powięziowe od napięć oraz neurony od negatywnej energii gromadzenia zbyt dużej ilości trudnych emocji? To proste. Masz już czas dla siebie. Potrzebujesz jeszcze tylko maty, koca, książek, albo zestawu różnych domowych, prostych sprzętów jeśli nie masz bolstera, paska i klocków do jogi. W domu kryje się moc możliwości, dzięki której zawsze możesz coś czymś zastąpić, dobrać wszystko do własnych potrzeb. A chęci? Motywacja, jest nam teraz potrzebna. Na kursie zobaczysz sesje urozmaicone, różniące się jedna od drugiej, odkrywające moc mnogości technik Pranayamy – oddychania, jogi dłoni – mudr, asan z pomocami np. ze zwykłym krzesełkiem. Pokaże Ci różne, aromatyczne dodatki. Poznasz zapachy relaksujących i odprężających olejków eterycznych, kadzideł, Palo Santo, i białej szałwii. Zbudujesz własny zestaw domowego SPA, całkiem miłego, do uroczych wieczorów tylko dla siebie.

joga na relaks

Grafik kursu antystres jogi online

Na wspólnych sesjach poznasz:

  1. Jogę dłoni, czyli Mudry. Mądrą sztukę układania palców dłoni w różne konfiguracje, tak aby poczuć konkretne efekty wywierane na nasz organizm, układ nerwowy, hormonalny. Mudry wzmocnią pamięć, poprawią siłę skupienia, rozładują napięcie wewnętrzne zmniejszając natłok myśli w głowie, obniżą ciśnienie i zredukują oddziaływanie hormonów stresu na nasz organizm. Pozwolą Ci poczuć przyjemną pustkę i cisze w umyśle tuż przed snem. Wypróbujemy różne:-).
  2. Pranayamę – techniki prawidłowego i pogłębionego oddychania, a właściwie “sztukę” oddechu. Nauczysz się poprawnie pracować klatką piersiową wykorzystując całą powierzchnię płuc, zredukujesz wpływ stresu oraz płytki oddech, skutecznie rozciągniesz i rozluźnisz mięśnie międzyżebrowe, dotlenisz umysł, a także nauczysz się oddychać tak by w sposób łagodny i stopniowy pobudzić mózg do działania o poranku.
  3. Asany i joga powięzi – zastosujemy pozycje jogi, oraz ćwiczenia funkcjonalne z treningu taśm powięziowych (“Taśmy anatomiczne – Meridiany Mięśniowo-Powięziowe” – Thomas W. Myers, “Powięź. Sport i aktywność ruchowa – Robert Schleip), plus kurs Yin Jogi, oraz Blackroll Polska. Skutecznie połączymy wiedze w przepiękne sesje rozluźniające nasze, codzienne napięcia. Efekty przyjdą już po sesji. Rozluźnisz kark i barki, pracujące nad komputerem ramiona i dłonie, spięte lędźwia i miednicę, pasmo biodrowo-piszczelowe powodując kłucie w okolicach kolan, oraz uczucie punktowego bólu po zewnętrznych stronach ud. Rozluźnimy bóle i napięcia głowy, z pomocą delikatnego masażu. Pokaże ci skuteczny masaż twarzy.
  4. To wszystko czeka Cię tej jesieni. Spontanicznie, na luzie, w spokoju ciała i umysłu. Możesz dołączać do wybranych sesji. Stworzyć własną listę tych najbardziej przynoszących ulgę, dobranych do Twoich potrzeb.

Pierwszy plan regularnych sesji kursu jogi online

ALT - kurs jogi relaksu 2020
joga relaksu, warsztaty jogi

Podczas kursu będziemy uczestniczyć w regularnie zaplanowanych sesjach, jak również “wpadać” na Facebooka, Instagram po króciutkie mini-sesje jogi relaksu, jogi dłoni, albo techniki oddechowe. Będziemy dobrze się bawić, ucząc spokoju ducha i ciała. Zobaczysz jak pięknie oswoisz jesienna pogodę;-). Zapraszam Cie serdecznie. Namaste:-).

Sesje LIVE na Facebook fanpage! Zaglądajcie, sesji na żywo szukajcie<3

kurs jogi relaksu online
joga relaksu, mudry
Vinyasa flow sesja rano

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *