Kurs jogi równowagi z kółkiem

Yoga Wheel. Kurs Jogi Równowagi z kołem edycja II

Rusza nasza kolejna część praktyki balansu z kółkiem.

Yoga Wheel – KURS JOGI RÓWNOWAGI Z KOŁEM
EDYCJA 2, POZIOM 1
Zapraszam na edycję I (wakacyjną) – tutaj:

  1. Yoga Wheel Równowaga edycja I
  2. Joga z kółkiem na moim, starszym blogu.

YOGA WHEEL – KURS JOGI RÓWNOWAGI to:
— sesje mocnej jogi Vinyasa na kółku;
— każda dedykowana konkretnej asanie;
— każda kończona finałem z wejściem stopami na kółko;
— sesje to połączenie klasycznej jogi z ćwiczeniami z treningów funkcjonalnych.

EFEKTY:
— poprawa równowagi, koordynacji, siły i mobilności;
— lepsza koncentracja i wytrzymałość przy wykonywaniu pozycji odwróconych ze staniem na rękach czy głowie; poprawa stabilność tułowia, czyli wzmocnienie m.im mięśni: równoległobocznych, czworobocznego, zębatego przedniego, najszerszego grzbietu; triceps, biceps, mm.przedramion i dłoni;
— wzmocnienie centrum: skośnych wewnętrznych i zewnętrznych mm., prostego, poprzecznego brzucha, mm. dna miednicy – mocna praca z Mulabandha w jodze;
— większa pewność siebie i wyczucie własnego ciała na co dzień;
— znaczna poprawa propriocepcji.
KURS JEST PRZEZNACZONY DLA OSÓB ŚREDNIO-ZAAWANSOWANYCH I ZAAWANSOWANYCH, czyli praktykujących różne style jogi od czasu dłuższego niż 3 lata, oprócz jogi trenujących również inne dziedziny sportu, bez kontuzji, bez przeciwwskazań.

YOGA WHEEL – kurs równowagi joga z kołem SESJA I

Bakasana/ Bala Kakasana

Sesja jogi z kółkiem na mocną równowagę

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *