Treninf z dużą piłką z asanami jogi

Joga trening funkcjonalny wzmacniający centrum!

Jak ćwiczyć by bezpiecznie i łatwo stanąć na głowie?

Skutecznie! Zacznij od treningów funkcjonalnych ze sprzętem. W mojej najnowszej “Joga Core Wzmacnianie”, połączyłam mocne asany na brzuch, z ćwiczeniami pilates, oraz wielostawowymi z treningu funkcjonalnego. Do całości, by nauczyć się lepszej równowagi, dodałam niestabilny sprzęt w postaci dużej piłki, oraz 2 klocki;-). I wyszło, wykluło się, zrobiło mocne ćwiczenia stabilizujące tułów, mięśnie brzucha:skośne, prosty, i poprzeczny, mięśni nóg: czworogłowe ud, przywodziciele, pośladkowe wielkie, średni i małe; mięśnie tułowia strategiczne do utrzymania stabilnej asany w pozycji odwróconej, bez narażania szyi i lędźwi, czyli zębate przednie, najszerszy grzbietu, czworoboczny i dźwigacz łopatki, bicepsy i tricepsy, piersiowe większe i mniejsze, lędźwiowy większy i mniejszy, wielodzielny, i wiele innych. Całość zapracowała tak jak trzeba! A teraz zapraszam na sesję przygotowaną pod brzuchy i stanie na głowie, i rękach!

Sesja jogi wykonywanej funkcjonalnie z duża piłką.
Ćwiczenia z dużą piłką pozycja skłon.
Ćwiczenia z dużą piłką pozycja jogi Malasana głęboki przysiad piłką trzymana nad głową.
Ćwiczenia z duża piłką pozycja deska podpór z nogami na Swissball.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *