Joga dla bioder asana z rozciąganiem pośladka i otweiraniem stawu biodrowego

Joga regeneracyjna dla miednicy i lędźwi

Odetchnij z otwieraniem miednicy!

Czasami trzeba sobie zrobić przerwę od intensywnej praktyki i treningów biegowych, i wykonać jakąś porządna praktykę regeneracyjną. Ciało pokazuje dosadnie gdy ma ochotę na dłuższe wytchnienia, np. odrzucając nas od ruchu i sugerując więcej wypoczynku biernego. Dla osób tak aktywnych jak ja, bierny odpoczynek z masażem może być nieco nudny, dlatego warto zastąpić do łagodna praktyką jogi z praca nad elastycznością i rozciąganiem powięzi, z asanami otwierającymi biodra i przynoszącymi ulgę w napięciach w plecach. Zawsze to jakiś trening, lub praktyka, ale ukierunkowana zupełnie inaczej, również nam potrzebna!

Dyskomforty podczas siedzenia

Długie godziny siedzenia w pracy zamykają naszą miednicę. Praktyka Ashtangi sprawia nam trudności, kolana w Baddha Konasana za wysoko się unoszą w Ty garbisz wciąż plecy, często odczuwasz dyskomfortowe kłucie i napięcie po bokach ud aż do kolan, a nasz lotos nie wychodzi tak jak trzeba. Ponad to, boli Cie dolny obszar pleców, a napięcie wędrują sobie bokami ciała nawet do barków i karku. Czas temu zaradzić! Człowiek to “system naczyń połączonych”, czyli inaczej organizm działając całościowo na zasadzie napięć i rozluźnienia taśm powięziowych, a nie tylko wyizolowanych z niego mięśni. Dziś pomyślimy o naszym ciele kompleksowo, wykonując praktykę JOGI REGENERACYJNEJ, sesję dedykowaną miednicy oraz naszym plecom. Spróbuj znaleźć trochę wolnego czasu i dołączyć do przyjaznej praktyki niwelującej uczucie ciągnięcia, napięcia, oraz sztywności tułowia i miednicy.

Zapraszam na sesję live na Youtube dziś o 20:30 – JOGA REGENERACYJNA DLA BIODER

Link – YouTube BlackAndWhiteYoga

Jakie asany wykonywać na otwieranie bioder i ulgę w dolnym odcinku pleców? Zobacz na nasz zestaw z sesji jogi dla miednicy.

Joga asana gołąb – Eka Pada Rajakapotasana
Joga rozciąganie pośladka
Joga dla bioder – otwieranie stawu biodrowego 1
Joga asana otwieranie stawu biodrowego z nogą wyprostowaną 2
Asana otwierająca biodra, rozciągająca łydki – Malasana
Pozycja otwierająca miednicę z kolanami w kątach 90 stopni siad kompensacyjny
Asana Malasana siad na kółku z nogami rozstawionymi szeroko i kolanami 90 stopni
Joga asana Baddha Konasana czyli pozycja szewca
Otwieranie bioder pozycja przenoszenia kolan na boki kąty 90 stopni

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *