joginka w asanie w skrętach tułowia

Vinyasa poranne zajęcia online

Co zrobić by pokonać grudniowego lenia rankiem?

Praktykować jogę. Nawet jeśli budzą Cię chmury i mgła, a ranki ciemne. Osobiście brakuje mi zajęć “na żywo” w grupach, a na razie nie mam zamiaru eksperymentować na własnym zdrowiu z przechorowaniem COVID. Powikłania po nim są różne. Od lekkiej utraty węchu, aż do zawału, nawet u zdrowych, młodych osób (20+). Nawet gdy przechodzisz wirusa bezobjawowo, możesz zarażać nim innych ludzi. Stąd moja decyzja o wycofaniu się z aktywnie prowadzonych w szkołach jogi, oraz klubach fitness, zajęć, i przejściu wyłącznie na “live” online.

Zajęcia jogi online

Sesje na Facebooku, wszelkie “live”, są teraz na topie. Sama widzę, że zajęcia online mają pewne zalety, jak również wady. Ich największym minusem jest brak bezpośredniego kontaktu z Wami, możliwości poznania Was i Waszych ciał, dokonywania precyzyjnych korekt na bieżąco, obserwowania grupy. Rozkładasz matę w swoim własnym domu bez pośpiechu. Nie musisz wstawać wcześniej o piątej, i pędzić na autobus, aby zdążyć na zajęcia do ulubionej szkoły jogi. Możesz bez codziennego, porannego stresu podróżowania w tłumach z korpo, skoncentrować się na spokoju w umyśle, lepszej technice, odprawić wszystkie poranne rytuały w swoim tempie, bez nerwów. Dzięki temu pracujesz bardziej efektywnie na zajęciach, a stres, napięcia podczas noszenia torby, bodajże, albo gonitwy w komunikacji miejskiej, nie blokują Twojego ciała podczas pierwszych minut praktyki.A potem prysznic, w swoim własnym domu, kawa, śniadanie, spokój. A w Savasanie możesz leżeć po praktyce ile zechcesz, bez stresu, że zaraz przyjdzie następna grupa i szybko trzeba zwijać matę, bez stresu, że zaraz przyjedzie Twój autobus, i musisz już się zbierać.

Grafik zajęć jogi online dla Was

Praktyka jogi z asanami w skrętach na dobre trawienie
Zajęcia jogi z pozycjami odwróconymi

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *