joga z kółkiem asana na równowagę

Vinyasa na dobrą energię i szybszy metabolizm.

Kurs Joga równowagi z kółkiem sesja 4

Są dni powolne, spokojne poranki. Listopad zwykle przynosi nam spadek energii z senie ciągnącymi się godzinami. Pragniemy się rozruszać i poczuć moc nawet w praktyce jogi. Dla mnie listopad to czas na mocno energetyzująca Vinyasę, jogę z kołem, mocną Ashtangę. Dla przeciwwagi, praktykuję jogę relaksu, Nidrę, medytację, Pranayamę na dobre dotlenienie, oraz jogę dłoni czyli mudry. Wybór dynamicznej, albo spokojnej sesji zależy od dnia, pogody, kondycji. Zawszę wsłuchuję się w potrzeby mojego ciała i umysłu, podążając za nieuchwytną intuicją, stanem wnętrza. To zachowanie balansu między ćwiczeniem siły i wytrzymałości, a odwagą by skupić się na własnym wnętrzu pozostając dłużej w ciszy.

Jak dobrze rozwijać swoja praktykę jogi?

Praktykuj tak jak czujesz danego dni. Nie wymuszaj na sobie niczego ponad siły. Zawsze słuchaj swojego “wnętrze”, czyli intuicji, emocji, mózgu, który pokazuje nam czy wytrzymamy w statycznej, siedzącej medytacji, czy raczej chcemy medytować poprzez ruch. W listopadowe poranki, i wieczory, mam ochotę na sesje spokoju, lub energetyczne, po równo. Nie przeważa jakiś konkretny typ ruchu. Tak po prostu. Bo nasza praktyka jest, tak naprawdę, bardzo prosta. Wynika z serca, potrzeby duszy, spokoju, odkrycia naszej prawdziwej natury, dążeń, wniknięcia w głęb siebie i zadania sobie pytania: “Czego szukam, czego potrzebuję?”.

Czego szukamy w jodze?

Jedno spokoju, oraz naturalnego leku na pozbycie się lęków, napięć, mocnych emocji, czyli WYCISZENIA. Takiego, które będzie mniej inwazyjne niż terapia i tabletka. Inni pragną energii, wyrwania z życiowego letargu, ODWAGI do podejmowania decyzji, inicjacji zmian w życiu, realizacji najbardziej wariackich marzeń. Raz spokój, raz dynamika. Na zajęcia z jogi TRAFIAJĄ osoby pragnące zmierzyć się z jakimś problemem w życiu. A potem następuje naturalny “odsiew”. ZOSTAJĄ Ci GOTOWI. Na ścieżce rozwoju TRWAJĄ Ci, którzy “nie boją się bać”, czyli podążać za emocjami, nawet tymi najtrudniejszymi. Podążać, czyli trwać w praktyce dopóki dotrzemy do źródła naszej wędrówki, staniemy twarzy w twarz z naszą “zmorą”, zrozumiemy Siebie, i nauczymy się PRACOWAĆ nas rozwiązywaniem trudności, rozumieć Siebie w życiu, rozwijać razem z naszymi emocjami.

Kurs jogi równowagi

A jak z Twoja wewnętrzną, oraz zewnętrzną równowagą teraz? Podczas COVID’owych zmagań z większą ilością czasu dla siebie, lawiną emocji, brakiem dystansu do mocnych zmian i wydarzeń na zewnątrz, dookoła? Jak się teraz czujesz? Czy jesienne wieczory, i ranki, wciskają Cie mocniej w kanapę? Jak zdążyłaś, lub zdążyłeś, już zauważyć, więcej siedzisz, dłużej śpisz, albo nie wypoczywasz w ogóle przesiadując nocami z nadmiarem pracy zdalnej? Twoja koncentracja jest teraz w gorszej formie. Warto popracować nad nią nieco, wzmacniając działanie układu nerwowego, koordynację, poprawiając równowagę, czucie głębokie, a tym samy zdolność do skupiania uwagi umysłu na wykonywanych zadaniach nieco dłużej. Zobacz jak wybrać kółko do jogi, pobuszuj w internecie. Dołącz do całego kursu jogi z kołem, i zacznij pracować nad lepszą koncentracją;-) Serdecznie Was zapraszam!

Vinyasa z kółkiem na energię i metabolizm część 1

Vinyasa z kółkiem na energię i metabolizm część 2

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *