KURS JOGA RÓWNOWAGI z kółkiem – sesja 4.

ALT - praktyka jogi online kurs z kółkiem do jogi

Praktyka na kółku – Malasana równowaga i deski.

 

Jak zrzucić brzuch delikatnie go rzeźbiąc?

  Dziś “męczymy” masze brzuchy. Rozwijamy mocno siłową praktykę jogi.
Cały czas pracujemy z Mulabandha – utrzymując mięśnie dna miednicy, mięsień poprzeczny brzucha w optymalnym napięciu (30% z pilates, bez mocnego wciągania brzucha i tamowania oddechów). Wyobrażaj sobie pasek opinający Twoje biodra, zaciśnięty nisko pod pępkiem tak, żebyś mogła swobodnie oddychać. Do praktyki dodajemy deseczki angażujące mięśnie ramion, pleców, pośladków, oraz naszego brzucha. Całość uzupełnia niestabilny sprzęt w postaci kółka do jogi. 

 Jutro krótka sesja uzupełniająca –  sama równowaga.

Sesja joga równowagi na kółku 

Zrób coś dla Ziemi

P.S Pamiętaj o naszej, cudownej planecie. Kupuj mniej, jedz zdrowiej, wybieraj nie pakowane warzywa i owoce, generuj mniej śmieci. Reaguj jak komuś dzieje się coś złego, pomagaj, bądź dobrym człowiekiem. Nie zazdrość nikomu, tylko skup się na swojej ścieżce jogi, na swojej pracy. Namaste;-)).

ALT - joga równowaga na kółku

ALT - joga z kółkiem asany na mocny brzuch

Kursy jogi online z kółkiem

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *