Joga relaksu. Sesja na dystans do świata i oparcie w sobie.

Za dużo krytyki, chaosu i negatywnych bodźców w Twoim życiu?

Joga relaksu pomoże. Sesja na moc wiary we własne siły.

Joga relaksu to wyjątkowy kurs z mudrami, medytacją, nauką oddechu, spokojnym siedzeniem. Ma na celu wyciszenie siebie samego. Uspokojenie emocji oraz pozbycie się związanych z ich nadmierną aktywnością fizycznych objawów stresu. Sesje jogi relaksu poprawią Twoje funkcjonowanie na co dzień. Zaczniesz głębiej i bardziej efektywnie oddychać, przez co zredukujesz poziom stresu, pozbędziesz się części lęków, będziesz szybciej zasypiać i lepiej się regenerować. Dziś sesja specjalna, dla wszystkich ludzi, którzy doświadczyli, lub doświadczają hejtu. Sesja pomoże Wam się zdystansować do bezpodstawnej krytyki, oraz okiełznać zwierzęce emocje. Przygotuje wygodne kocyki, maty, poduszki. Usiądźcie przy ścianie, by wygodnie oprzeć plecy. Albo usiądźcie prostu bez podparcia, zachowując rozluźnione barki.

Mudry:

  • Akaśa – gest dotknięcia próżni, uwalnia od fizycznych i emocjonalnych toksyn (negatywnych, ciężkich emocji i gromadzących się od stresu napięć w mięśniach). Zyskujesz siłę do pozbycia się wszystkiego co już ci w życiu zbędne, wyjścia z toksycznych relacji, skończenia pewnych związków. Fizycznie pozbywasz się uczucia ociężałości.
  • Śunja – gest ciszy nicości, pomaga odnaleźć się psychicznie w przestrzeni świata, przynosi uczucie zakorzenienia w rzeczywistości. Dzięki niej przestaniesz bać się samotności i przesiadywania w ciszy z własnymi myślami, uspokoisz umysł. Łagodzi fizyczne objawy chorób tarczycy. 
  • Akaśa i Śunja to mudry eteru.
  • Ganesza – usuwa przeszkody w życiu, pomaga iść naprzód, być pewnym siebie i jednocześnie spokojnym. Należy do grupy mudr umysłu.

Zapraszam na sesję!

Joga na dystans do świata i oparcie w sobie.

Weź głęboki oddech. Poczuj spokój. Namaste.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *