Joga relaksu – dynamiczna sesja na obnizenie stresu, pozbycie sie agresji i złości cz. 2

Łagodna sesja na oczyszczenie umysłu z negatywnych emocji.

Antystres joga przynosząca ulgę i wewnętrzny spokój.

   Przygotuj matę i klocek do jogi (opcjonalnie książkę). Znajdź chwilkę czasu dla siebie. Wyłącz smartfona, komputer, olej Facebooka. Zrzuć negatywne emocje, gniew i złość, tu i teraz, na łagodnej jodze relaksu. To działa! Mudry – joga dłoni, maja określone efekty, przynoszą ulgę prawie natychmiast. Ulgę w duszy, umyśle, emocjach. Poczujesz się lepiej!

   Mnie pomogły okiełznać stres, zrozumieć mój umysł, zaakceptować fakt bycia osobą prostolinijną, co powoduje często spięcia z innymi kobietami. Nie lubię nikomu słodzić, mam własne zdanie, którego otwarcie bronię. Nie każdy lubi taki styl bycia. Dużo osób świadomie wypiera problemy, z którymi będzie musiała się zmierzyć. Ja otwarcie prę do przodu w ich rozwiązywaniu. Dlatego nie raz słyszę oburzenie, że zakłócam czyjś spokojny czas, domagając się uwagi, zainteresowania czymś istotnym, dyskusji. W każdym z nas kumulują się negatywne emocje. Ważne by umieć się z nich oczyścić, bez trzymania ich w umyśle. Bo to zawsze skończy się rozregulowaniem naszej dominującej doszy. A rozregulowana typ konstytucyjny da nam nieźle popalić, nie tylko w sferze duchowej, ale i fizycznej (bóle brzucha, głowy, napięcia w mięśniach). Dlatego czas na codzienna sesję jogi relaksu;-). Czas tylko dla Was.

Zajrzyj na jogę relaksu – oczyszczenie z agresji I.

 

Elementy sesji jogi relaksu:

 

Mudry

  1. Muśti – z grupy mudr umysłu – gest zaciśniętej pięści. Usuwa agresję, złość, frustracje i nerwowość. Obniża ciśnienie krwi chroniąc serce. Wspomaga wątrobę i trawienie.
  2. Wisznu – z grupy mudr ziemi – gest uniwersalnej równowagi -uspokaja umysł wprowadzając go w stan skupienia i przygotowując do Pranayamy lub medytacji.
  3. Ksepana – gest odpuszczenia – z grupy mudr powietrza, oczyszcza dusze i umysł z niepotrzebnych, blokujących nas emocji, pomaga usunąć negatywne doznania, przynosi wewnętrzne ukojenie i radość.

 

Oddech

  • wydłużony wdech/wydech przez nos;
  • Anuloma Viloma – oddech naprzemienny lewą-prawą dziurka nosa.

Sesja jogi relaksu na pozbycie się negatywnych emocji

Po sesji usiądź, pomedytuj cytując w myślach mantrę:

 

 “LOKAH SAMASTAH SUKHINO BHAVANTU”.

 

Pokój i szczęście wszystkim istotom na Ziemi.:-).

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *