kurs jogi relaksu ponline

Joga relaksu – mudry spokoju. Sesja na dobre samopoczucie podczas pełni.

Sesja jogi relaksu na utrzymanie dobrego nastroju.

Dwie mudry na redukcję ociężałości, zamętu w głowie, i poprawę poczucia pewności siebie.

 

  • Joga relaksu – cała sesja

Wykonuj wieczorem;-).

  • Dwie mudry na detoks emocjonalny i większe oparcie w samym sobie

 

Mudra Akaśa – gest dotknięcia próżni.

Działanie.  Detoks emocji, usuwanie wszystkich zbędnych emocji, rzeczy, myśli w naszym życiu, czyli na pozbycie się tego co ci przeszkadza i już tego nie chcesz. Akaśa to subtelny wstęp do wdrażania do życia zasad Yam i Niyam. Zwłaszcza wzmacnia w nas Aparigrahah – nieposiadanie, uwolnienie się od pragnienia pożądania -uwolnienie się od nadmiernej chciwości.

Wykonanie Akaśa:

  • W pozycji siedzącej – Vajrasana (siad na piętach) / opcjonalnie siad skrzyżny lub na krześle, dłonie wierzchami na kolanach, udach.
  • Dłonie – łączymy opuszki kciuków z opuszkami palców środkowych (1 + 3 połączone).
  • Czas – zostań od 3-5minut

Mudra Ganeszy – gest usuwania przeszkód

Działanie dodaje odwagi, podsyca siłę woli,  ugruntowuje wiarę w siebie, usuwa problemy na naszej, życiowej ścieżce. Mudra rozwija w nas SZACUNEK do innych ludzi.

Wykonanie Ganeszy:

  • na siedząco lub leżąco
  • kładziemy lewą dłoń na prawej i zahaczamy palce (2,3,4,5) opuszkami. Kciuki pozostają wolne.
  • lewa dłoń wyżej – wierzchem do góry/prawa dłoń niżej wnętrzem do góry
  • dłonie na wysokości pępka
  • dowolny czas, w każdym miejscu.

Wykonuj Ganeszę tuż po Akaśa.

Obydwie mudry

Miłej praktyki!
Namaste;-))

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *