joga asana urdhva dhanurasana

KURS – popraw swoje mostki! Vinyasa joga dla wygięć w tył i pracy z powięzią.

Asana – Urdhva Dhanurasana (pozycja koła)

 

Praktyka funkcjonalna z kółkiem.

Dziś pierwsza sesja kursu. Zaczynamy od kółka i klocka.

  •  Będziemy pracować z taśmami powięziowymi uelastyczniające je odpowiednio i wzmacniając słabsze mięśnie.
  • Popracujemy nad przywróceniem optymalnej elastyczności elementów Taśmy Powięziowej Przedniej (TPP), w której magazynują się negatywne emocje oraz napięcie od długich godzin spędzanych w pozycjach siedzących z zaokrąglonymi plecami.
  • Uruchomimy Mula Bandha – mięśnie dna miednicy, mięśnie krocza, mięsień poprzeczny brzucha – tzw. pilates’owe “CENTRUM”, którego właściwa praca zabezpieczy nas przed przenoszeniem napięcia na odcinek lędźwiowy kręgosłupa. 
  • Przeciwwskazania to menstruacja, ciąża, problemy – przebyte kontuzje – bóle w kostkach,kolanach,biodrach, na wszystkich odcinkach kręgosłupa, barkach, łokciach, nadgarstkach – skonsultuj się z ortopedą i fizjoterapeutą.

Przygotujcie kółka i stabilny (drewniany lub korkowy) klocek. Wskakujcie na matę. Zaczynamy;-)).

Joga z kółkiem do

Urdhva Dhanurasana

część 1

Joga z kółkiem do

Urdhva Dhanurasana

część 2

Chcesz zacząć łagodniej?

Zajrzyj na pierwsza sesję jogi Vinyasy na dobre rozciąganie: Joga z kółkiem – rozciąganie (KLIK).

Namaste;-)).

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *