joga do wygięć w tył

Joga tematycznie. Wygięcia w tył z kółkiem I.

Joga dla wygięć w tył. Dynamiczna praktyka latem!

Duże upały, duszno, gorąco? Weź kółko do jogi. Elastyczne, dobrze rozgrzane mięśnie świetnie podejmą praktykę przygotowującą do pogłębiania mostków;-)..

Gorący, długi weekend. Na plaży i w lesie tłumy ludzi. Być może szukasz dla siebie chłodnego, spokojniejszego miejsca na poranną, lub popołudniowa praktykę jogi? Kawałek własnej przestrzeni bez ludzkich mas, zwłaszcza, że epidemia koronawirusa jeszcze trwa. W taki dzień sama unikam tłumów. Biorę matę, kółko, wodę. Szukam w naszym pensjonacie pustego pokoju, miejsca gdzie można pobyć trochę samemu w ciszy, spokoju, z daleka od ludzkich spojrzeń.

Mam dla Ciebie praktykę jogi w sam raz na upały. Pogłębianie wygięć w tył z kółkiem. Przygotuj sobie spokojny kącik i zacznij;-).

Podejmij praktykę wygięć w tył. Kup, lub wyciągnij z szafy koło do jogi. Rozciągaj przód ciała, wzmacniaj plecy. Pozwól ciału na późnowiosenne odprężenie na kółku.

Mini lekcje tematyczne jogi. Cykl wygięć w tył na kółku, pomagających w nauce i pogłębianiu mostków. Dziś sesja dla średniozaawansowanych i zaawansowanych.

 

Joga z kółkiem część I

Joga z kółkiem II

Rozgrzewkę i 10 powitań słońca wykonaj przed sesją z kółkiem!
Miłej praktyki.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *