Joga brzucha II – wzmocnij swoje centrum (praca z bandha). Pozbądź się bólu pleców.

Mocny brzuch, mocna joga!

Krótka sesja, którą zrobisz w niecałe pół godziny. Bez wymówek na brak czasu;-)).

Przygotuj matę i klocek do jogi. Zamiast klocka może być gruba książka w twardej okładce.

  Joga wzmacnia, koordynuje ruchy, zakotwicza mocno stopami na ziemi koncentrując naszą uwagę na chwili obecnej. Dlatego pokochałam jogę. Za to, że nie odczuwam już presji bycia doskonałą w szybki czasie, osiągania najlepszych rezultatów Tu i Teraz. Joga to moja praktyka pełna szacunku do ciała, jego aktualnych możliwości, powolnego pokonywania ograniczeń, skupienia na oddechu, który jest często sprawą drugorzędną podczas treningu fitness. Vinyasa joga to płynne połączenie ruchu z oddechem, oddechu z ruchem. Oddechu, bez wyszlifowania i pogłębienia, którego każdy ruch jest uboższy w efekty. Podczas sesji jogi wszystko płynie. Oddech, ruch, energia. Energia = oddech = ruch.
  Tu nie ma miejsca na sztywność, spięcie, stres, pojawiające się gdy muskularny trener stoi nad nami oglądając nasze pośladki podczas ćwiczeń. Tu nie ma przygnębiającej psychikę oceny, kultu ciała, rozmiaru ubrania. W jodze każdy z nas znajdzie swoją przestrzeń do działania, robi postępy w swoim indywidualnym czasie.

  Wejdź na matę. Weź głęboki oddech. Zrób swoją rozgrzewkę. być może kilka powitań słońca, tak jak czujesz, w pełnym skupienia i szacunku dla siebie. Dla swojego ciała i ducha, umysłu, emocji, serca.

 Zaczynamy:-).

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *