JOGA RELAX – sesje na rozluźnienie psychiczne

Antystres joga – joga na relaks. 

Joga na relaks, odpręża umysł, duszę, ciało….

  • MUDRAMATSJA – (gest ryby) orzeźwi umysł, oczyści go z napięcia, natłoku myśli, zamulenia. Przy okazji przywróci spokój psychiczny, przyniesie uczucie rozluźnienia i odprężenia.
  • MATSYASANA (pozycja ryby) z wałkiem pod łopatkami, i klockiem, książkami pod głową, tak by za bardzo nie napisać barków. W tej asanie musimy czuć się rozluźnieni. 
  • PRANAYAMA – głęboki oddech, uczy prawidłowej techniki oraz kontroli, niweluje płytkie wdechy i wydechy, czyli przyczynę pogłębiania stresu.

Joga relaks – wersja soft (krótka i prosta)

Joga relaks – wersja dłuższa

Krótka praktyka relaksu. Zajmuje maksymalnie 20 minut. Możesz ją wykonywać w przerwach w pracy przed komputerem. Obydwa filmiki sprawdzą się idealnie jako krótkie odpoczynki.

Miłej praktyki. Namaste:-).

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *