Joga, trudne asany – Parivrtta Baddha Trikonasana

Asana związany skręcony trójkąt. 

Obecne czasy, obfitujące w siedzenie w domu, sprzyjają pracy nad szlifowaniem mocnych asan;-).
Dziś mam dla Was prosty trening obwodowy, do wykonanie nie tylko w ogrodzie, ale również w domu. W domu biegasz po pokoju, przedpokoju, robiąc przysiady, asany, podciąganie na drążku (jeśli go nie masz to pompki na krześle). Jak pokazują polscy sportowcy, na Youtube, Facebooku, Instagramie, trenować można wszędzie. Liczy się MOTYWACJA      I      DOBRE    CHĘCI<3.
Zero wymówek, że znowu “wolę sobie poleżeć na siedzisku”….

WIOSNA, WIOSNA Bierzemy się do roboty!

Pozytywna energia niech z Was emanuje!;-)

Trening obwodowy z cardio

 

ROZPISKA:

  • Zaczynam od 15 minut –  2treningi.
  • Wydłużam do 20-25 min. – kolejne 2 treningi. 
  • 30 minut – 1-2 treningi.
  • 45-50 minut – trening finalny.

Razem 6-7 treningów codziennie, albo co 2-gi dzień.

PROGRES:

  • Gdy dojdę do 45-50 minut, wykonuję: trening obwodowy + cardio co 2-gi dzień, o czasie trwania 45-50 minut – przez kolejny tydzień.

JOGA – rozciąganie po treningu

P.S Różnica między temperaturą wczoraj i dzisiaj;-). 12 a 20 stopni;-D.

JOGA- mocne asany – PARIVRTTA BADDHA TRIKONASANA

Miłego treningu żabki<3;-)))
NAMASTE;-).

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *