mostki w jodze z kółkiem

Joga z kółkiem – vinyasa na rozciąganie i mostki!

 Poranna, płynna sesja – joga na rozciąganie i przygotowanie do mostka!

Chcesz gładko wchodzić w mostki, asanę Urdhva Dhanurasana? Ale nadal czujesz sztywność w klatce, spięcie w plecach, słabe centrum naszego wszechświata (czytaj brzuch, brzuch, i jeszcze raz brzuch, a konkretnie mięsień poprzeczny, dno miednicy, mięśnie krocza – Mula Bandha pada). Ty nie padaj! Przygotuj kółko, pasek, matę. Zabierz ze sobą oddech, ciszę, spokój.Wynieś z sesji luz, miękkość ruchów, odprężenie. Wczuj się w dzisiejszą sesję pracując w strefie Twojego komfortu, czyli bez napięć w odcinku lędźwiowym pleców. Pielęgnuj tylko uczucie spokojnego i komfortowego rozciągania w dole brzucha, klatce, ale trzymaj aktywne dno miednicy, lekko zassany dół brzucha pod pępkiem – czyli Mięsień Poprzeczny Brzucha! Poczuj jak lekko wzmacniasz mięśnie pleców i Tylna Powierzchowną Taśmę powięziową. Działaj spokojnie.

Oṃ śānti śānti śānti

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *