joga mudry i oddech

KURS JOGI SPOKOJU NA CZASY MNIEJ SPOKOJNE. DZIEŃ 3

Precz z bólami głowy. Pozbądź się braku pewności. Ugruntuj w sobie spokój.

90 % czasu w domku. 10 % być może spacer, ale z daleka od ludzi. Tak płynie czas w marcu 2020 roku, którego chyba nigdy nie zapomnimy.

Co robimy dzisiaj w ramach ugruntowywania spokoju życiowego (ducha i ciała)?

Odblokowujemy głowę, niwelujemy bóle skroni i napięcia w szczęce oraz karku. Dajemy sobie więcej pewności siebie, w miejsce lęku i trzęsienia się jak osika.

MUDRA MAHA-SIRSIA – uwolnij się od bólu głowy spowodowanego stresem i siedzeniem

Mudrę wykonuj w pozycji siedzącej lub leżącej.
Możesz utrzymywać ja nawet do 15 minut aż poczujesz, że ból i napięcie odpuszczą.

WYKONANIE: – schowaj 4 palce dłoni do ich wnętrz. Złącz opuszki kciuków z 2 i 3 palcami. 5 palce wyprostuj i rozluźnij.

MUDRA BHU – na pewność siebie w czasach niepewności

Mudrę wykonaj zawsze gry w trudnej sytuacji tracisz pewność siebie. Utrzymuj ją do 4 minut w pozycji siedzącej. Oddychaj przy tym głęboko przywołując pozytywne myśli i emocje.

WYKONANIE – kciukiem przyciskaj 4 i 5 palce. 2 i 3 ułóż w kształt litery “V”.
Wykonujemy w siadzie opierając wnętrza dłoni na kolanach, i kierując palce w dół.

JOGA RELAKSU – SESJA NA DZIŚ

  • Wykonuj rano, albo wieczorem, razem z mudrami;-)

VINYASA FLOW – 5 ASAN NA UTRZYMANIE KONDYCJI

  • Wykonuj popołudniami,
  •  zrób 10 powtórzeń całe sekwencji
  • pozostając w każdej asanie na 3 – 5 oddechów;-)!

Asany możesz wykonać z klockiem do jogi, albo bez sprzętu.

ASANY Z SEKWENCJI VINYASA FLOW:

1. Deska

2. MALASANA ŁATWIEJSZA

2b. MALASANA TRUDNIEJSZA

3. NAVASANA

4. PURVOTTANASANA

5. UTTANASANA

PRZYJEMNEJ PRAKTYKI!
NAMASTE:-)

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *