joga z kołem

Joga na odpoczynek w trakcie pracy. Oderwij się od komputera.

Jak zrobić sesje jogi na odpoczynek od siedzącej pracy?

Odpocznij, oderwij się, zniweluj okrągłe plecy rzeźbiąc solidne mięśnie między łopatkami. Trzeba o plecy dbać. Ciągle zaokrąglone, wykrzywione, kręgosłup z dyskopatiami, to plaga u osób pracujących długimi godzinami na siedząco. Zawsze jest czas by zrobić coś dobrego dla siebie! Pamiętaj o tym i nie rezygnuj. Sporo nauczycieli jogi zaczyna praktykę dopiero po czterdziestce. Sporo osób zaczyna ćwiczyć w wieku średnim. Piszę o tym, żeby obalać wciąż popularne stereotypy, że tylko młody (20+) ma jeszcze szanse poprawić swoją kondycję oraz wyprostować plecy. W każdym wieku można, małymi kroczkami, zacząć zdrowe aktywności fizyczne. Oczywiście najpierw musimy dowiedzieć się od lekarza jak postępować z naszymi kręgosłupami i stawami, czy jest coś (jakieś ćwiczenia, pozycje) czego trzeba unikać.

Dziś specjalne 3 sesje jogi na relaks. Pierwsza najspokojniejsza, druga o średniej intensywności, trzecia już mocniejsza. Na krótkich filmikach zobaczycie jakie pozycje można wykonywać po całym dniu pracy (gdy czujesz, że potrzebujesz rozciągnąć klatkę piersiową), w przerwie w pracy zdalnej w domu, po bardzo mocnym treningu na siłowni lub w klubie fitness, gdy masz gorszy dzień i chcesz zrobić spokojniejszą sesję jogi. Gorąco Was zapraszam;-).

  • Joga relaksy – sesja 1 light
  • Joga relaksu – sesja 2 medium
  • Joga relaksu – sesja 3 mocniejsza z kółkiem

Po sesji jogi relaksu, możesz usiąść spokojnie i zrobić krótka praktykę Pranayamy (techniki oddechowe), lub 10 minutowa medytacje wyciszająca umysł.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *