Adho Mukha Vrksasana z hamakiem SESJA II – wzmacnianie do stania na rękach JEDNA SERIA

  Kochani Jogini!

  Dzisiaj przed nami absolutny HIT ostatnich dni;-).
Pojedyncza seria z treningu przygotowującego do stania na rękach, z hamakiem do Aerial Jogi. Jeśli chcecie skutecznie nauczyć się Adho Mukha Vrksasany, gorąco polecam Wam regularną praktykę jogi w hamakach (Fitology – szkoła jogi i fitnessu ( zajęcia level 1/ level 2/ level 3).

NASZ TRENING PRZEZNACZONY JEST DLA OSÓB ZAAWANSOWANYCH W JODZE I AERIAL JODZE ( czyli regularnie uczęszczających na Aerial level 2 i 3).

O wszystkich przeciwwskazaniach pisałam tutaj: Prygotowanie do stania na rękach z hamakiem do Aerial Jogi (klik). 

Przed treningiem zrób rozgrzewkę w swoim, własnym zakresie. Przykładowa rozgrzewka na hamaku tu:

ROZGRZEWKA 1 : Przygotowanie do stania na rękach z hamakiem do Aerial Jogi .

ROZGRZEWKA 2 : Aerial Joga – dynamiczna rozgrzewka (FItology).


  Dzisiejszy trening jest nieco lżejszy od poprzedniego, zawiera tylko jedną serię asan w hamaku, lecz robimy w niej wszystkie warianty: podciąganie pośladków do linii z tułowiem w desce niskiej (na przedramionach), podciągnie pośladków do linii z tułowiem w desce wysokiej (ramiona proste), unoszenia nóg do pionu w desce niskiej oraz unoszenia nóg do pionu w desce wysokiej. Optymalna ilość treningów – 3 x w tygodniu, co drugi dzień. Zaczynasz od pojedynczej serii, stopniowo dodając następne. Czyli – przykładowa rozpiska treningów i serii:

  • pierwsze dwa tygodnie – dzień 1/3/5 – 1 seria
  • kolejne dwa tygodnie –  dzień 1 – 2 serie/ dzień 3 – 1 seria / dzień 3 – 2 serie
  • kolejne dwa tygodnie –  dzień 1 – 2 serie/ dzień 3 – 3 serie /  dzień 5 – 2 serie… i tak dalej aż do maksymalnej liczby serie, przy których trzymasz technikę i nie czujesz mocnego drżenia mięśni.

Ilość wznosów nóg w każdej serii : zaczynasz od jednego wznosu na prawą i lewą nogę, stopniowo dodają po 2 wznosy, i dochodząc do 3. Na razie nie przekraczaj liczby 3 powtórzeń wznosów nóg.

A teraz, czas na trening z hamakiem!

SESJA II

A teraz trenuj i BAW SIĘ DOBRZE<3.
NAMASTE;-))

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *