Joga z dużą piłką – przygotowanie do stania na rękach (Adho Mukha Vrksasana)

Joga z dużą piłką

  Witaj na kolejnej sesji wyzwania przygotowującego do stania na rękach. Dzisiaj prosta sesja z psem z głową w dół na dużej piłce. Mały kroczek do przodu. Dokładne wytłumaczenie jak nauczyć się przechodzić do Adho Mukha Svanasana. Jedni od razu do niej wskakują, mając płaskie plecy, mocne i silne ramiona. Inni męczą się z nią wiele miesięcy, zwłaszcza osoby z zespołami skrzyżowania górnego i dolnego.Razem odpowiednio wzmocnimy mięśnie tułowia i ramion, poznamy różne ciekawe techniki oraz wyjątkowo skuteczne sekwencje asan, które wprowadzą nas w świat prostego i przyjemnego stania na rękach. Zrobimy to stopniowo, powoli i cierpliwie. CIERPLIWOŚĆ to najważniejsza cecha przy robieniu postępów w praktyce jogina;-). Także CIERPLIWOŚCI kochani jogini! Nie przejmujcie się jeśli Wam od razu, lub szybko nie wychodzi. Róbcie małe kroczki obserwując jak wasze ciała się wzmacniają, a układ nerwowy zapamiętuje technikę ułożenia ciała. 

  Zajrzyjcie do pierwszej części wyzwania: “PRZyGOTOWANIE DO STANIA NA RĘKACH CZĘŚĆ I”.  
Podczas części I wykonywaliśmy bardziej dynamiczne sesje. W części II sesje dynamiczne przeplatamy spokojniejszymi i bardziej “technicznymi”, czyli takimi, podczas których możecie na dłużej zatrzymać się w trudniejszej pozycji i rozpracować każdy ruch.
  Dziś duża piłka, a przed nią krótka rozgrzewka i pozycje równoważne wzmacniające brzuch i plecy (Navasana – Purvottanasana). 
Zobaczcie i spróbujcie.
Uwaga, jeśli czujesz niepewność podczas pracy z piłką (wchodzenia do, i wychodzenia z PSA), poproś dużego faceta o asekurację i przytrzymanie piłki. Właściwie to nie musi być wielki facet, tylko osoba, na której możesz polegać;-P.
Zapraszam Cię na sesje. Baw się dobrze;-D.

NAMASTE:-)

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *