Miesiąc: Sierpień 2017

lekcja ćwiczęń pilates na mocny brzuch

Joga i pilates na mocny brzuch

  Dzisiaj dwie mini sesje do wyboru. Przed każda zrób dobra rozgrzewkę. Możesz wykonać również kilka powitań słońca. Możesz połączyć 2 filmiki, lub włączyć jedną z sesji do dowolnej praktyki jogi lub treningu funkcjonalnego. Zapraszam… JOGA – PILATES mocny core z drążkiem JOGA – PILATES – spokojniejsza sesja wzmacniające brzuch i tułów MIŁEJ PRAKTYKI!!!

Vinyasa mini power sesja

Jest taki czas kiedy masz ochotę rozruszać wszystko. Poczuć elastyczność w pracujących mięśniach, zmęczyć się nieco a jednocześnie uspokoić umysł. Dziś czas na krótką sesję power vinyasy dla zaawansowanych. Rozwijamy temat “żółwia” w nieco szybszym tempie. Będą Vasisthasany oraz nowe pozycje. Skłonów moc i płynne, “flow’owe” przejścia między pozycjami stojącymi. Zapraszam. Wszystkim życzę miłej praktyki!

Vinyasa dynamiczna power elastic dla zaawansowanych – siła, elastyczność, trudne asany (kruk i żółw)

  Dzisiejsza sesja rozwija: siłę –  mocne mięśnie brzucha oraz tułowia,  elastyczność i płynność w ruchu i przechodzenie z pozycji do pozycji z gracją,  wyciszenie nadmiaru emocji w skłonach, umiejętność skierowania uwagi “do wewnątrz”, uspokojenia umysłu delikatnie wyrównuje mięśni napięcia pomiędzy lewą i prawą stroną ciała (w ostatniej fazie praktyki – podczas skrętów kolan na …

Vinyasa dynamiczna power elastic dla zaawansowanych – siła, elastyczność, trudne asany (kruk i żółw) Read More »